1- نحوه انتخاب محصول
شما  کاربر و یا مشتری عزیز می توانید با استفاده از ابزار جستجو و انتخاب محصولات در هر یک از بخش های سایت، با توجه به نیازهای کاربردی و نیز سلایق و تشخیص خود، با انتخاب شرایط جستجو، مدل هایی را که با شرایط جستجوی تعیین شده از طرف شما مطابقت دارند بررسی کنید . این کار با ساده تر کردن فرآیند انتخاب از میان تنوع بسیار زیاد مدل ها، به شما کمک خواهد کرد  مستقیماً بر روی مدل هایی متمرکز شوید که بیشترین مطابقت را با نیازهای شما دارند.برای بررسی بیشتر مدل ها حتماً بر روی گزینه “اطلاعات بیشتر” در کنار محصولات یا بر روی تصویر مدل مورد نظر کلیک کنید تا جزئیات بیشتری را درباره آن مدل مطالعه نمایید . پس از بررسی مدل های حائز شرایط، می توانید این مدل ها را با استفاده از ابزار مقایسه موجود در سایت با یکدیگر مقایسه کنید و در نهایت به انتخاب نهایی خود برسید.

2- اعتبار قیمت محصولات

هزینه سفارشات مشتریانی که محصولات خود را ثبت و شماره سفارش دریافت کرده اند تغییر نخواهد کرد مگر در مواردی که جمع نهایی مبلغ شامل تخفیف شود و گروه می تواند از طریق تماس با مشتری میزان تخفیف را اعلام کند . قیمتی که در هنگام سفارش مشتري در پیش‌­فاکتور منظور گرديده است، معتبر مي‌باشد . همچنین در صورتی که مشتری محصول  را در ابعادی جز ابعاد پیش فرض مد نظر داشته باشد می تواند از طریق تماس با بخش پشتیبانی از هزینه مطلع شود .درصورتی که نیاز به تغییر قیمت محصولات باشد با اطلاع رسانی در سایت از مشتریان درخواست می شود تا سفارش خود را بعد از تغییر قیمت ثبت نمایند .

3- نحوه سفارش محصول مورد نظر – ویرایش سفارش
پس از انتخاب کالای مورد نظر با کلیک بر روی کلید “اضافه به سبد خرید” و تکمیل اطلاعات ضروری موجود در فرم سفارش شامل نام، شماره تماس، آدرس، و توضیحات اضافی مورد نظر و در نهایت، کلیک بر روی کلید ثبت سفارش، سفارش شما ثبت شده و یک پیش فاکتور الکترونیکی به صورت اتوماتیک همان لحظه به آدرس پست الکترونیکی شما ارسال خواهد شد .دقت نمایید سفارش شما زمانی در سیستم ثبت شده است که کد رهگیری برای شما نمایش داده شود.

4- نحوه تحویل کالا و  پرداخت وجه سفارش

سفارشات بعد از حداقل  24 ساعت کاری و حداکثر 72 ساعت کاری ارسال می شود .برای پیگیری زمان دقیق ارسال سفارش خود به بخش پیگیری سفارشات مراجعه کنید .پرداخت وجه سفارش برای مشتریان درزمان دریافت محصول و درب منزل صورت می گیرد(اخذ توسط مامور پست). هزینه ارسال توسط پست طی فاکتور در اخرین مرحله خرید اعلام میشود . این فاکتور بعد از ثبت به پست الکترونیکی خریدار ارسال می شود.

5- روند بازگرداندان کالا و بازپرداخت وجه – انصراف از خرید
برای کلیه سفارشات  فرصت تست  و بازکردن کالا را هنگام تحویل کالا را توسط مشتری جهت اطمینان از صحت و کیفیت کالای خریداری شده برای مشتریان در نظر گرفته است.درصورتی که سفارش خریدار با بسته دریافتی مطابقت نداشته باشد می توان ظرف مدت 24 ساعت بعد از دریافت سفارش مشکل خود حتما تماس گرفته شود .

طبق ماده 37 قانون تجارت الکترونیک خریدار میتواند ظرف مدت 7 روزکاری از سفارش خود انصراف دهد .

6-اعلام میزان مالیات بر ارزش افزوده (VAT)
در حال حاضر هیچگونه هزینه اضافی و یا مالیاتی علاوه بر هزینه کالا برای کلیه کالاهای اصلی سفارش داده شده تعلق نمی گیرد و خریدار تنها بهای کالای خریداری شده را بدون مالیات پرداخت می نماید. شرکت محترم پست به ازای خدماتی که از طریق سرویس فروشگاهی ارائه می دهد 6% از هزینه خدمات را به فاکتور خود اضافه میکند که این مبلغ در فاکتور نهایی درج شده و هنگام تکمیل فرایند ثبت سفارش بصورت هزینه پستی و مالیات برارزش افزوده به خریدار اعلام شده و پس از ثبت سفارش برای مشتریان عزیز ایمیل می شود.