۱-ارسال سفارش توسط پست جمهوری اسلامی ايران:

در مواردی که ارسال توسط شرکت های پست انتخاب شود، معمولا بسته به موقعيت جغرافيايی و نوع سفارش ظرف ۵ روز کاری کالا به دست مشتری خواهد رسيد . فروشگاه کالا را به صورت کاملا صحيح و سالم تحويل شرکت پست داده و از آن کد رهگيری دريافت مي کند؛ دريافت کد رهگيری توسط شرکت پست به منزله تأييد سلامت فيزيکي کالا می باشد . مسئوليت در قبال تأخير در ارسال يا مشکلات احتمالی متوجه شرکت پست خواهد بود و شرکت يا فروشگاه کالا را تا سقف ممکن بيمه می نمايد تا نگرانی از بابت خسارت احتمالی وجود نداشته باشد.

۲-ارسال سفارش توسط پست پيشتاز:

زمانی که مأمور پستی برای تحويل کالا درب منزل مشتری مراجعه می کند، در صورت عدم حضور مشتری، کالا به مرکز پستی شهر مورد نظر بازگشت می خورد و مشتری يک هفته مهلت دارد تا به مرکز پستی مراجعه و سفارش خود را تحويل بگيرد. در غير اين صورت سفارش به انبار فروشگاه بر می گردد.

۳-ارسال سفارش توسط سرويس تيپاکس:

زمانی که کالا توسط تيپاکس ارسال می شود، مأمور تيپاکس تا ۲ بار جهت تحويل کالا به درب منزل مشتری مراجعه می نمايد. در صورت عدم حضور مشتری کالا به مرکز تيپاکس شهر مورد نظر برگشت می خورد و مشتری تا ۲ روز مهلت دارد تا به مرکز تيپاکس مراجعه و سفارش خود را تحويل بگيرد، در غير اين صورت سفارش به انبار فروشگاه بر می گردد.

۴-ارسال سفارش توسط شرکت های باربری:

به هنگام مشاهده اطلاعات محصول روش های ارسال مربوط به آن ذکر شده است و لازم است مشتری يک روش را حسب دلخواه برای تحويل گرفتن کالای خود انتخاب کند؛ اما در پاره ای از مواقع کالا ها به خاطر حجم و اندازه ای که دارند تنها امکان ارسال آن توسط شرکت های باربری وجود دارد و کارشناسان ما در اين مورد به صورت تلفنی موضوع را به اطلاع خريدار می رسانند. در کل از اين روش بيشتر برای ارسال لوازم خانگی و کالا های سنگين استفاده می شود.مرسولات برای شهر های نزديک تا ۲۴، شهر های دور ۴۸ ساعت و شهر های خيلی دور تا ۷۲ ساعت توسط باربری ارسال می شوند.برای آن دسته کالا هايی که از طريق باربری ارسال می شوند، لازم است پيش از ارسال کالا ، هزينه آن بصورت اينترنتی يا کارت به کارت پرداخت شود. هزينه ارسال در فاکتور درج می شود.